JellyPages.com

Monday, July 14, 2014

L-I-F-E

Assalamualaikum and hye to everyone !

ini keberapa kali entah blog  telah ku hasilkan. bosang aih, asyik lupa password je.. lepas tu stuck le ta ley na sign in :3.. btw, better i intro myself first.. nama aku sejak aku lahir pada tanggal 4 oktober 1994 di HBKL adalah NUR FARHANA BINTI AHMAD SUPIAN. Yang bermaksud CAHAYA KEGIRANGAN. so no wonder la, hidup aku riuh bagai na gila la sangat. mulut becok macam burung murai... hahahahha :D .. cousin aku panggil SENAH KEPOH .. member3 aku panggil "hana or ana " .. sedap an nama aku, sesedap mata melihat muka aku yang kiut miut nih.. hahahaha :D.. lawak ja.. urm.. apa lagi ye.. Study ? aku still study lgi, dekat Universiti Pendidikan Sultan Idris, Tanjong Malim, Perak.. jadi orang perak la untuk 3 tahun nih...kihkihkih.. lagii ? Any question ? about status ,, urm itu no comment.. better single dari couple.. i'm just waiting somebody go to see my parents and talk that he want me to be her wife.. simple right ? .. Restu ibu bapa itu lah salah satu kunci kebahagiaan rumah tangga.. ;).. stop sini dulu la, nanti kita cot cet lagi ea... assalamualaikum...^_^

No comments:

Post a Comment