JellyPages.com

Thursday, July 17, 2014

H-A-K M-I-L-I-K O-R-A-N-G

ASSALAMUALAIKUM...........


Hye semua ! this is bad news.. semua harta  barang aku, kau na rembat.. melampau la ! kau ingat aku nih orang kaya ke macam kau, pakai barang mewah-mewah ! aku na beli guna duit aku la, bukan guna duit mak ayah ! hasil titik peluh aku sendiri, aku sayang harta benda aku ! kau dengan muka ta tahu malu, selamba badak kau, kau rembat semua barang aku jadi hak milik kau.. kau anak pensyarah kan, takkan gelang, kad touch n go, kereta, mak bapak kau ta leh bagi. dahlah buat aku macam drebar kau ! kau ingat aku nih kuli batak kau ke ? kau tahu ta aku sayang kereta aku tu.. aku tolong amik kau kt stesen bas tu kira bagus la, nih ta kau hempas kereta aku, kau ta ucap terima kasih pun.. kau bermasam muka dengan aku adalah .. what the ?!! kau sama spesies dengan manusia yang pernah aku kenal, yang hanya berkawan dengan aku untuk mempergunakan aku.. stop it la, kau tahu aku ta mampu na lawan kawan-kawan aku, kau tahu aku susah na ucap ta boleh atau tolak permintaan kawan-kawan, kau tahu aku susah na marah kalau orang buat pasal dengan aku. aku diam ,  lagi kau pijak kepala ! meyy aku pijak kepala kau sampai terkeluar otak kau, aku cuci otak kau, hati kau dengan air zamzam, bagi suci sikit.. puas hati aku ..aku berlembut sebab aku na puaskan hati korang.. tapi sampai bila aku na jaga  hati orang ? orang sikit pun ta jaga hati aku.. tolong la, jauhkan diri kau dari aku, aku ta boleh tengok ! sebelum tangan aku naik  kt muka kau, lebih baik kau berambus ! huh! menguji kesabaran sungguh.. k la,  nanti sambung, sorry luahan perasaan.. nih je yang mampu buat.. assalamualaikum... :)

No comments:

Post a Comment