JellyPages.com

Wednesday, July 16, 2014

CORETAN ISI HATI

ASSALAMUALAIKUM ........................ :)


Hye, jumpa lagi ! Urm, mesti tertanya-tanya kan apa lagi yang akan aku ceritakan harini. Laju jari ini menari di atas papan kekunci lappy ku, tanpa aku sedari aku mula mencoret apa yang ada dala hatiku. kenapa seringkali hatiku berdetak bagai na gila apabila teringatkan dirimu ? apakah ini yang dinamakan cinta? bergetar naluriku, apabila bibirku bergerak mengikut rentak namamu. siapakah dia? insan yang teristimewa yang berjaya menambat hatiku. perkenalan yang agak singkat membuatkan aku rasa selesa apabila berinteraksi dengannya. tapi malangnya kami berbeza. mungkin aku tidak setaraf dengannya, mungkin aku tidak layak untuknya. ibarat langit dan bumi, sukar untuk disatukan. begitulah aku dengan dirinya. sayangkan, aku ta mampu untuk menggapai dirimu, hanya angan-angan yang mampu buat aku tersenyum. adakah segala anganku mampu menjadi kenyataan ? adakah ia hanya terkubur dan lenyap begitu sahaja ? mungkin benar kata orang, kita takkan dapat gapai sesuatu yang kita mustahil untuk dapatkannya. mungkin kah aku seperti itu? perasaan sayang mula mekar dalam diri ini, hati ini mula dihiasi dengan bunga-bunga cinta. tapi sampai bilakah aku perlu memendam perasaan ini ? saya ta mampu na ungkap dengan kata-kata sayang pada awak, saya ta mampu na cakap I LOVE YOU pada awak, saya hanya mampu mengalirkan air mata tiap kali saya memikirkan awak. memang saya ta na bercinta, tapi saya ta boleh halang perasaan itu terus datang. apa yang harus saya lakukan ? adakah patut saya biarkan awak pergi ? biarkan perasaan ini lenyap untuk selamanya? awak mungkin ta faham. kadang-kadang saya berkias dengan awak. berat hati saya untuk mengaku apa yang ada didalam hati. kalau saya berterus terang, adakah awak akan terima saya ? adakah awak akan sayang saya seperti saya sayang awak ? adakah awak mempunyai perasaan yang sama seperti saya ? mungkin aku hanya mampu untuk melihat dari mendapatkan seseorang yang aku cinta, yang aku sayang. be strong ana. u can solve it  :).. Assalamualaikum .................

No comments:

Post a Comment